Marcelin Matusiak

Marcelin Matusiak

Firma: GfK Polonia

Stanowisko: Strategic Insight Manager

Strategic Insight Manager – Sales Effectiveness & Consumer Insights w GfK Polonia. Absolwent Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończył specjalizację na kierunkach: Zarządzanie przedsiębiorstwem budowlanym oraz Badania marketingowe. W GfK Polonia specjalizuje się w badaniach rynków budowlano-remontowych i przemysłowych. Badaniami dla tego sektora zajmuje się od 16 lat. Posiada bogate doświadczenia w zarządzaniu międzynarodowymi projektami (ilościowymi i jakościowymi), a także doradztwie strategicznym dla sektora budowlanego i przemysłowego. Prelegent licznych konferencji dla branży budowlanej, ekspert i szkoleniowiec. Szef międzynarodowego zespołu badań przemysłowych GfK – Chairman of Industrial & B2B Team CEE. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Bierze udział w sesjach:

  • Stylebook 2019 – cykl prezentacji

     

    Stylebook 2019 – cykl prezentacji

    Nadchodzi nowe – przyjdź po aktualne trendy w aranżacji wnętrz! Dowiedz się, jak projektować i wyposażać przestrzenie mieszkalne, by były piękne i nowoczesne, ale też ponadczasowe i funkcjonalne! Co warto mieć na oku w 2019 roku, co podbija branżę wnętrzarską! Jak radzić sobie z wnętrzarską modą?

    Salon – Kuchnia – Łazienka – Sypialnia – Przestrzeń do pracy

    Stylebook 2019 – cykl prezentacji

    • – kierownik Działu Marketingu, ANWIS
    • – kierownik działu handlowego i marketingu, Mochnik Sp. z o.o. Sp. k.
    • – Area Sales Manager , Pergo
    • – Strategic Insight Manager , GfK Polonia
    • – specjalista ds. kluczowych klientów, Jawor-Parkiet
    • – redaktor, archiconnect.pl

Opublikowano

w

przez

Tagi:

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *