Monika Karwat-Bury

Monika Karwat-Bury

Departament Wdrożeń Innowacji w Przedsiębiorstwach

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, stażystka w Radzie Europy w Strasbourgu, absolwentka angielskojęzycznych Podyplomowych Studiów Europejskich Uniwersytetu w Maastricht oraz Szkoły Trenerów Biznesu TROP. Ukończyła kurs Moderatora Design Thinking. W Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości odpowiedzialna za opracowanie dokumentacji i tworzenie założeń do programów adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców m.in. w zakresie inwestycji, projektowania przemysłowego. Wcześniej wieloletni pracownik departamentów promocyjnych w administracji publicznej związanej z dystrybucją Funduszy Europejskich w Polsce. Przez wiele lat pełniła funkcję rzecznika prasowego Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, jednej z głównych instytucji odpowiedzialnych za wdrażanie funduszy europejskich w Polsce, szczególnie w obszarze wspierania przedsiębiorczości oraz kształcenia ustawicznego pracowników przedsiębiorstw. Ma doświadczenie w budowaniu relacji z mediami, wystąpieniach publicznych w mediach, tworzeniu i realizowaniu kampanii promocyjnych oraz kampanii społecznych. Posiada wieloletnie doświadczenie w procedurach przetargów publicznych zarówno, jako osoba opracowująca wymagania przetargowe oraz członek komisji oceniających oferty, jak również współautorka ofert składanych przez agencje PR. Trener z wieloletnim doświadczeniem w zakresie funduszy europejskich, szkoleń z zakresu promocji projektów unijnych, budowania relacji z mediami, współpracy z agencjami PR oraz stosowania procedur przetargów publicznych w działaniach promocyjnych, zasad przyznawania funduszy europejskich.

Bierze udział w sesjach:

  • Design Workshop 2019

     

    Design Workshop 2019

    Cykl warsztatów adresowanych do osób zawodowo projektujących wnętrza:

    1. Profesjonalna fotografia wnętrz bez tajemnic: warsztaty dla projektantów, dekoratorów, stylistów wnętrz
    2. Prawa autorskie: jak chronić swoją własność intelektualną w zawodzie projektanta wnętrz, jak dbać, aby nie naruszyć cudzej
    3. Instagram, Linkedin, Youtube – jak poruszać się w meandrach sieci, jak mądrze kreować własną markę (warsztaty dla projektantów wnętrz)
    4. Pieniądze na design: jak i gdzie szukać dofinansowania na własną działalność. Warsztaty dla projektantów i architektów
    5. Jak budować relacje z klientem: jak zachować się na spotkaniu biznesowym, jak przekonać do siebie klienta, jakie są najczęstsze błędy popełniane przez początkujących (i nie tylko) architektów wnętrz

    Design Workshop 2019

    • – zastępca dyrektora, Departament Analiz i Strategii, PARP
    • – dyrektor Departamentu Usług Proinnowacyjnych, PARP
    • – strateg marki, autorka książki „Marka osobista bez tajemnic”
    • – Hompics.com
    • – Departament Wdrożeń Innowacji w Przedsiębiorstwach
    • – Architect Support
    • – kierownik działu znaków towarowych i wzorów przemysłowych, rzecznik patentowy, Kancelaria Patentowa Patpol

Opublikowano

w

przez

Tagi:

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *